לוגו ישראל מנעולן רכב

פורץ מנעולים יצאת צדיק: 055-4319770

תיקון שלט לרכב

ישראל מנעולן רכב

תמיד זמין בכל שעה, עובד גם בשעות המקובלות, וגם בשעות הקטנות של הלילה.

יותר מזה, אגלה לכם שרוב התקלות, הבעיות והטלפונים הלא צפויים קורים דווקא בסופי שבוע וחגים, שאז עם ישראל יוצא אל הכבישים לבלות ולאכול את ארוחות החג והשבת המסורתיות. גם בימים כאלה אני עובד וזמין בשבילכם.

לקוחות מספרים
אייקון מנעולן מוסמך משטרת ישראל
מנעולן רכב מוסמך באישור משטרת ישראל
מנעולן זמין 247
מנעולן רכב זמין 24/7
אייקון מנעולן רכב מוסמך
מנעולן רכב מוסמך ומקצועי

תוכן עניינים

תיקון שלט לרכב

תיקון שלט לרכב הוא מהתקלות היותר שכיחות הקיימות בענף הרכב וכן לא מעט בעלי מקצוע בתחום המנעולנות, מתמודדים לא פעם עם לקוח המבקש תיקון לשלט המאפשר פתיחה ויציאה מהמכונית.

ראשית, חשוב להבין, עוד לפני שאציג את עצמי ועוד לפני שתחקרו את הנושא כדי לדעת מה לעשות כדי לצתקן את שלט הרכב, תיקון שלט לרכב הוא עניין של דקות מספר והעלויות עבור תיקון זה גם הוא אינו יקר בכלל.

כל מה שצריך לעשות הוא להרים טלפון למנעולן אותו אתם מכירים ועליו אתם סומכים ומרגע זה כל תקלה תהפוך להיסטוריה.

אז נעים להכיר, אני ישראל ואני מנעולן מוסמך כבר מעל 15 שנים. תמיד אני טוען, ועדיין לא הוכח אחרת, שראיתי כבר הרבה סוגי תקלות הדורשות פריצה של רכב או שחזור מפתחות של רכב וכדומה, שכל אירוע אליו יזמינו אותי להעניק שירות, סביר להניח כי את התקלה אני כבר מכיר והתמודדתי איתה בעבר. לכן, לפני שנצלול לעובי הקורה של נושא תיקון שלט לרכב, חשוב לי שתדעו שמנעולן מקצועי יודע לפתור כל תקלה באופן מהיר ולגרום לכם לסיים מהר ככל הניתן את הסאגה שגרמה ללוח הזמנים שלכם להשתבש.

תיקון שלט לרכב שבור 1
פריצת רכב נעול כשהמפתחות בפנים

תיקון שלט לרכב – פרטים בסיסיים

למי זה לא קורה? יצאתם מהבית לעוד יום שגרה רגיל, לחצתם על השלט כדי לפתוח את דלת המכונית והתחיל את היום. המה מה, לחצתם על השלט ולא קרה כלום. אין תגובה מצד הרכב, הדלתות לא נפתחות וזה בדיוק הרגע בו אתם מבינים שאם לא תזמינו מנעולן במיידי, ככל הנראה כל מה שתוכנן למהלך היום יצטרך להיגנז.

אז מה עושים?

או שתשתמשו במפתח הברזל, או שתנסו להחליף בטריות או במקרה היותר חמור – תכנסו ללחץ וכל קבלת ההחלטות שלכם תנבע מתוך שיקול דעת מוטעה ומתוך חששות.

ראו הוזהרתם, התמודדות עם אתגרי החיים בצורה לא שקולה הנובעת מפחד, לחץ ותסכול, יביאו אל הרכב שלכם מנעולן 'חאפר' שיעשה לכם מארב ורק יחכה לרגע שתאבדו קצת שליטה כדי שהוא ייכנס וירוקן לכם את הכיס.

לכן נצלו את הרגע שאתם קוראים שורות אלה על מנת לקבל מעט מהניסיון שלי ובהכוונה כיצד להזמין מנעולן שהוא מדויק לצרכים שלכם.

פרט בסיסי ראשון שחשוב לזכור בנושא תיקון שלט לרכב הוא העובדה ששירות זה נחשב לזול. מחיר תיקון שלט לרכב ינוע לרוב בין 200 שקלים ל-400 שקלים. אם מדובר ברכבים גרמניים כמו פולקסווגן, BMW, האודי וכיוצא בדגמים אלה, עלות התיקון תוכל להגיע גם ל-600 שקלים.

פרט בסיסי נוסף שחושב לציין, לרוב אנו בישראל מנעולן רכב יצאת צדיק ממליצים ללקוחות שלנו במקום לבצע תיקון שלט לרכב, כדאי פשוט לשכפל שלט. אמנם שירות עבור שכפול יקר יותר מתיקון, אך לרוב כאשר שלט מתקלקל, ולא כי נגמרו לו הסוללות, לרוב זה מעיד על עייפות החומר ואם הוא נהרס פעם אחת, לאחר התיקון הוא ככל הנראה ייהרס שוב. במקרה של תיקון שלט לרכב, הכי כדאי לתקן רק אם מדובר בחתיכת פלסטיק שנהרסה או עבודת הלחמה פשוטה שלא דורשת מהשלט עצמו יותר מדי בשביל התיקון.

עוד פרט חיוני מאוד לפני שמזמינים מנעולן אליכם, אם יש בידיכם רכב חדש, ככל הנראה צפוי שתצטרכו דווקא שלט מקורי. שלט מקורי מעלה את המחיר גם כן.

תיקון שלט לרכב מנעולן רכב 1
פריצת רכב נעול כשהמפתחות בפנים

תיקון שלט לרכב – כן גם אני יכול!

לא מעט לקוחות שרואים כיצד העבודה שלי נעשית באופן מהיר, מסתכלים בתדהמה ואומרים, ' אם הצלחת את זה כזה מהר, כנראה שזו לא הייתה בעיה כל כך מורכבת ויכולתי לפתור אותה בעצמי'.

תתפלאו, יש הרבה צדק באמירה הזאת, אך עם זאת חושב לי גם להסתייג מאותה אמירה. זה נכון שרוב הבעיות השכיחות בענף מנעולנות הרכב הם פתירות ופשוטות, יתר על כן, רובן עובדות באותה השיטה. למרות זאת, בשאלה האם כדאי לי לתקן בעצמי, תמיד אגיד שהתשובה הטובה ביותר היא לא. הכי כדאי להזמין בעל מקצוע. הסיבה לכך נובעת כי רוב האנשים אין להם את הכלים הדרושים על מנת לפתור תקלה בין אם תיקון שלט לרכב ובין אם פריצה למכונית. בנוסף, היסבה שלוקח למנעולן לפתור את התקלה באופן מהיר יחסית, אינה מעידה על מורכבות התקלה, אלא מעידה על מיומנותו של המנעולן.

לכן, במיוחד היום שההתפתחות הטכנולוגית מואצת, והרכבים כל הזמן משתדרגים ונגישים יותר למשתמש, כל פעולה שאינה מקצועית יכולה להסב נזק גדול שמשמעותו הוצאה של יותר כספים על תיקון. אז אני שואל – לא חבל? כמה פשוט להרים טלפון ולקבל הצעת מחיר הוגנת שתפתור לכם את התקלה או לבצע שירות תיקון שלט לרכב.

תיקון שלטים לרכב 1
פריצת רכב גרמני

תיקון שלט חכם לרכב

כאמור, הרכבים היום יותר נגישים ויותר טכנולוגיים, כחלק מאותה מגמה נרחבת בענף הרכב, לא מעט רכבים מייצרים שלט חכם והוא מאפשר הנעה של הרכב בצורה נגישה יותר לעומת השלט הרגיל. במקרה זה, ראשית חשוב להבין, גם כאן התקלה היא שכיחה וניתן לפתור אותה יחסית בקלות. עם זאת עלות התיקון גבוה יותר ונעה בין 300 שקלים ל-600 שקלים, תלוי בסוג התיקון ובסוג השלט.

במקרה של רכב חדש עם שלט יקר במיוחד, בשונה מן האמור מעלה, במידה וניתן לתקן, עדיף לתקן. במידה ומדובר ברכב ישן יותר ושכפול אינו דורש מכם להוציא יותר מדי כסף, עדיף לשכפל. כמו כן, גם כאן יש הבדלים במחירים בין שלט שתואם למקור.

שכפול שלטים לרכב 1 1
מעבדה ניידת של מנעולן רכב

כמה מילים אחרונות לסיום

  • אני מקווה שהדברים שנכתבו כאן סייעו להם ונתנו לכם לעשות מעט סדר. התחום שלנו, תחום המנעולנות הינו תחום שיש בו כמו בכל תחום אנשים שונים וצריך לא להיבהל ולפעול מתוך שיקול דעת, גם אם התקלה היא באמצע הלילה בשעות שלא נעים להיתקע בהם. שיקול הדעת יסייע לכם לבחור את איש המקצוע המתאים ביותר עבורכם.

    רצוי כבר בשיחת הטלפון הראשונה למנעולן לבקש ממנו הצעת מחיר, לוודא שיש לו תעודת יושר מהמשטרה, מה שאומר שהוא ללא עבר פלילי, לשמוע האם נותן השירות אכן שירותי ולא סתם איזה אחד שאין לו כוח לשמוע ולהקשיב לכם. כל הפרמטרים הללו ייסעו לכם לבחור את המנעולן המקצועי ביותר, האמין ביותר והמהיר ביותר.

    יתר על כן, אל תתביישו, שאלו את המנעולן אם הרגע יצא מלקוח כדי לקבל המלצה. גם זה קיים בעולם שלנו וזה הכי לגיטימי שלפני שאתם מזמינים מנעולן, תרצו לדעת מי המנעולן.

    ישראל מנעולן רכב יצאת צדיק הוא עסק שמתחייב להגיע ללקוח בתוך 20 דקות מרגע הקריאה. בנוסף, ישראל מנעולן רכב יצאת צדיק, הוא עסק שעובד בכל שעות היממה כולל בסופי שבוע וחגים. כך שבעת הצורך אתם לא לבד. אנחנו אוהבים את התחום שלנו ואנחנו אוהבים גם לתת שירות שהוא מקצועי ומעל לכל מה שהכרתם עד היום בעולם שירות הלקוחות.

    אתם מוזמנים לפנות אליי בכל שאלה או בקשה לא רק לגבי שירות תיקון שלט לרכב, אלא אפילו בשאלות שנראות לכם מורכבות יותר.

    לא הצלחתם להיכנס לרכב? מחפשים מישהו שיבצע עבורכם תיקון שלט לרכב? התקשרו עכשיו למספר שבתחתית העמוד.

תיקון מפתח שלט לרכב 1
מוט לפריצת רכבים