לוגו ישראל מנעולן רכב

פורץ מנעולים יצאת צדיק: 055-4319770

מנעולן רכב בתל אביב

ישראל מנעולן רכב

תמיד זמין בכל שעה, עובד גם בשעות המקובלות, וגם בשעות הקטנות של הלילה.

יותר מזה, אגלה לכם שרוב התקלות, הבעיות והטלפונים הלא צפויים קורים דווקא בסופי שבוע וחגים, שאז עם ישראל יוצא אל הכבישים לבלות ולאכול את ארוחות החג והשבת המסורתיות. גם בימים כאלה אני עובד וזמין בשבילכם.

לקוחות מספרים
אייקון מנעולן מוסמך משטרת ישראל
מנעולן רכב מוסמך באישור משטרת ישראל
מנעולן זמין 247
מנעולן רכב זמין 24/7
אייקון מנעולן רכב מוסמך
מנעולן רכב מוסמך ומקצועי

תוכן עניינים

מנעולן רכב בתל אביב

להיות בעל רכב בעיר הגדולה תל אביב יכולה להיות חוויה מעיקה. אם אין לכם חניה פרטית, ייקח לכם מלא זמן עד שתמצאו חניה, וזה יהיה נס אם היא תהיה קרובה לביתכם. אז נגיד שמצאתם, מי אמר שמצאתם חניה באזור טוב? אולי באזור הזה יש הרבה פריצות לכלי רכב? או שפשוט חניתם במקום לא טוב שמזמין את הפורץ אליכם? בעיר כזאת גדולה הכל יכול לקרות.

למרבה המזל התדירות שבה אתם תצטרכו להשתמש בשירותיו של מנעולן די נמוכה.  כשזה כן קורה, עדיף שיהיה לכם מספר טלפון של מנעולן רכב בתל אביב, שיש לו ניסיון של הרבה שנים והוא יוכל לעזור לכם ולהגיע אליכם כמה שיותר מהר.

מומלץ לשמור באנשי קשר - ישראל מנעולן רכב בתל אביב

מנעולן רכב בתל אביב

אילו שירותים נותן פורץ רכבים בתל אביב?

הפורץ יכול לתת לכם שירותים מגוונים, החל מדלת שלא נפתחת ועד לסוויץ' שלא עובד. אנחנו יודעים שכשבדרך כלל תתקשרו לשירות כגון פריצת רכבים, כנראה שאתם במצב חירום. כשאתם תקראו למנעולן רכב של יוסף יצאת צדיק, תדעו שאנחנו נגיע אליכם תוך 20 דקות מרגע הקריאה, ונגיע עם הידע והמקצועיות שצברנו בכל כך הרבה זמן. איזה שירות תקבלו מאיתנו?

  • תיקון סוויץ' לרכב – יכולים להיות מקרים שבהם אתם תכניסו את המפתח שלכם לסוויץ' של כלי הרכב והוא פתאום לא יסתובב. יכול להית גם שהוא יסתובב ופתאום הסוויץ' לא יגיב. ישנם מקרים יותר גרועים שבהם המפתח נשבר בסוויץ' או נתקע ואי אפשר לשלוף אותו. במקרים כאלה אתם לא חייבים לגרור את האוטו שלכם למוסך הקרוב ולהוציא כסף על גרר, פשוט תתקשרו למנעולן רכב בתל אביב ונבוא אליכם כמה שיותר מהר כדי לחלץ אתכם ממצב הביש.
  • פריצה מבוקרת לתוך האוטו שלכם – קורים מקרים שבהם דלת הרכב לא נפתחת ואתם חייבים לקרוא למנעולן רכב כדי שיוציא אתכם מהצרה הזו. אם המנעולן לא מספיק מקצועי, זאת עבודה שתוכל לעלות לכם ביוקר, כי יכול להיות שהמנעולן יגרום בטעות לנזק משני לרכב. אצלנו ביוסף מנעולן יצאת צדיק אתם יכולים להיות בטוחים שזה לא יקרה הפורץ ייכנס לכלי הרכב במינימום נזק משני לרכב.
  • שכפול מפתח לרכב – בטוח שמתישהו בחיים המפתח הלך לכם לאיבוד. יכול להיות גם שפתאום שלט הרכב שלכם לא הגיב לכם למרות שהייתם צריכים דחוף להיכנס לרכב ולנסוע. הכל יכול לקרות.

    גם כאן תרימו טלפון ויוסף מנעולן יצאת צדיק יגיע אליכם תוך 20 דקות מרגע הקריאה. ישנן כמה אפשרויות לשכפול המפתח: חריטה, קידוד, אימובילייזר ועוד. היום כשמדובר על מפתחות חכמים בדרך כלל, המנעולן ייקח מראש שלט שמותאם לסוג הרכב שלכם, ובעזרתו הוא יעתיק לכם שלט חדש ויקודד אותו לפי סוג הרכב שלכם, דרך המחשב שלו.

פורץ רכבים בתל אביב

האם מנעולן רכב בתל אביב יכול לפרוץ לכל סוג רכב?

עם כל שנות הניסיון שצברנו אנחנו יכולים לעבוד עם כל חברות כלי הרכב, מרכבי אספנות ועד רכבי יוקרה:

סיאט, ביואיק, לינקולן, פונטיאק, פורשה, יגואר, מוסטנג, לנדרובר, דודג', מיצובישי, שברולט, הונדה, יונדאי, קיה, טויוטה, אופל, פולקסווגן, אאודי, קדילק, סקודה, דאצ'יה, ניסן, איסוזו, דייהטסו, מאזדה, במוו, פיאט, סוזוקי, פיג'ו ועוד סוגים נוספים.

מחירון מנעולן רכב:

  • שכפול מפתח בתל אביב 550 ₪

 

  • שכפול מפתחות חכמים מכל סוג בתל אביב 1,500-500 ₪

 

  • שכפול מפתח ברזל, כולל קידוד אימובילייזר 250 ₪

 

  • שכפול מפתח רכב חדש עם אימובילייזר ושלט בתל אביב מ-2017-2008 – 800 – 1,800 ₪

 

  • קידוד מפתח בתל אביב – 200 ₪ ומעלה

 

  • שחזור מפתח לאופנוע בתל אביב – 245 ₪

ניידת מנעולן רכב לפניכם