לוגו ישראל מנעולן רכב

פורץ מנעולים יצאת צדיק: 055-4319770

תיקון מפתח לרכב

ישראל מנעולן רכב

תמיד זמין בכל שעה, עובד גם בשעות המקובלות, וגם בשעות הקטנות של הלילה.

יותר מזה, אגלה לכם שרוב התקלות, הבעיות והטלפונים הלא צפויים קורים דווקא בסופי שבוע וחגים, שאז עם ישראל יוצא אל הכבישים לבלות ולאכול את ארוחות החג והשבת המסורתיות. גם בימים כאלה אני עובד וזמין בשבילכם.

לקוחות מספרים
אייקון מנעולן מוסמך משטרת ישראל
מנעולן רכב מוסמך באישור משטרת ישראל
מנעולן זמין 247
מנעולן רכב זמין 24/7
אייקון מנעולן רכב מוסמך
מנעולן רכב מוסמך ומקצועי

תוכן עניינים

תיקון מפתח לרכב, שכפול מפתחות, תיקום שלטים. כל אלו פעולות פשוטות שכל מנעולן יכול לבצע. אבל כדי למצוא מנעולן איכותי, שגם מעניק שירות מקצועי, גם אמין וגם במחיר המתאים לכל כיס, יש את ישראל מנעולן רכב יצאת צדיק. ברוכים הבאים. כאן תוכלו לקבל את כל המידע על תיקון מפתח לרכב.

מפתח הרכב, קטן כל כך, אך עם זאת בעל יכולת השפעה על שגרת היום באופן חסר תקדים. כמה מאיתנו רגע עצרנו לחשוב כמה מהותי המפתח אותו אנחנו אוחזים ביד. לפעמים דברים קטנים יכולים ליצור בעיות גדולות.

אי אפשר לתאר את תחושת התסכול המלווה במפתח שבור במתג ההתנעה או שמפתח שהלך לאיבוד. חוסר אונים זה הוא מתכון לצרות מתגלגלות לכל המשך היום הצפוי לכם. יתר על כן, הוא מתכון לצרות כי תחושת האין אונים יכולה לגרום לנו לקבל החלטות פזיזות שתוצאתם תוביל לפתיחת הארנק והוצאת כספים שהייתה יכולה להיחסך. זו בדיוק הרגע, לעצור, ללמוד, להכיר ובעיקר לפעיל שיקול דעת, כי ישנם לא מאט מנעולנים שרק מחכים לרגע שלא תהיו ערניים מספיק כדי לעשות עליכם סיבוב.

תיקון מפתח לרכב היא פעולה פשוטה שלא תצרוך מכם הרבה זמן. כעת שהבנתם שצריך לעצור ולפעול בשיקול דעת, בואו נסביר קצת על תיקון מפתח לרכב.

חשוב לציין, כל הנאמר כאן בגדר המלצה בלבד לפי ניסיון של יותר מ-15 שנה בתחום. כל מידע שתקבלו, יהיה מידע כללי על התחום. תמיד כדאי להתקשר ולברר עם המנעולן באופן פרטני לתקלה שלכם. פשוט התקשרו כעת אל ישראל מנעולן רכב יצאת צדיק בשיחה ללא עלות וללא התחייבות ותוכלו לקבל את המידע על תיקון מפתח לרכב ועוד.

תיקון מפתח לרכב
תיקון מפתח לרכב

תיקון מפתח לרכב – בהתייחסות רק למפתח

לרוב שירות תיקון מפתח לרכב, אינו מתייחס רק אל המפתח בלבד, זאת מכיוון שרוב הרכבים ותצורתם המבנית בנויים על נעילה ופתיחה חשמליים. לפיכך, ברוב המקרים, כשיש בעיה במפתח של האוטו, ישנם פעולות נוספות שלפעמים צריך לעשות כגון להתחבר למחשב הרכב ועוד.

ביחס לתיקון המפתח בלבד, ישנם שני מקרים בהם יהיה צורך בתיקון מפתח לרכב:

  • מפתח שנשבר ברכב
  • מפתח שחוק או עקום

מפתח שנשבר ברכב

מצב שבו המפתח נשאר בחור המנעול, מנעולן מקצועי שנותן שירותי פריצה מכל סוג, ידע במהירות וביעילות לזהות את הבעיה, לדעת כיצד להוציא את המפתח ולשמור על המנעול שלא יפגע.

מפתח שחוק או עקום

כל מפתח, אף אם הוא שלם, אך בכל הקשור לתפעול הרכב, המפתח מעט מזייף, ניתן לבצע תיקון של המפתח. במקרים מסוימים שכפול מפתח יפתור את הבעיה.

חשוב מאוד – בכל שירות תיקון מפתח לרכב, חשוב לוודא שלא תהיה פגיעה בקוד של המפתח.

קוד המפתח, הנתונים הקיימים ברכב ומוטמעים במפתח עצמו. בעת התנעה, אותו קוד, הוא זה בנותן את ההוראה לרכב להתניע. בלעדיו, המנוע יישאר דומם.

שירותים בנוסף לתיקון מפתח לרכב

ישראל מנעולן רכב יצאת צדיק, מציע מספר שירותים נוספים הכוללים בדלתות הרכב ובהנעת הרכב. מלבד שירות תיקון מפתח לרכב, תוכלו גם לתקן את שלט הפתיחה והסגירה של האוטו או תיקון כרטיס הנעה, כלומר הנעה שלא בעזרת מפתחות, אלא בעזרת כרטיס חכם.

תיקון שלט לרכב

לא מעט מהלקוחות הפונים אלינו, פונים כאשר השלט לא מגיב לפקודות שלנו. חשוב לומר שלא צריך ישר לקפוץ למסקנות. רוב השלטים עובדים על סוללות, כל מה שצריך הוא לבדוק אם יש צורך בהחלפת סוללות. במקרה שזה לא הסוללות, כנראה מדובר בתיקון המעגלים שלו. ואם גם זה לא עוזר לרוב מדובר בשלט ששבק חיים.

המלצתנו לכל לקוחותינו – שכפול שלט לרכב. תמיד כדאי שיהיה לכם שלט נוסף לכל מקרה שלא יבוא.

כרטיס חכם

ישנם דמי רכב מסוימים שדרך הנעה שלהם, כאמור, בעזרת כרטיס חכם שמוכנס לפתח ההנעה. לכרטיס החכם יש גם מפתח חירום במידה והמעגלים של הרכב אינם תקינים. תיקון מפתח לרכב במקרה של כרטיס חכם, יכול להיות מכמה סיבות שאת חלקם נמנה:

  • הקידוד לא מסונכרן
  • חלק שבור
  • הודעת שגיאה בניסיון להניע באמצעות הכרטיס

חשוב לציין, תיקון מפתח לרכב במקרה של כרטיס חכם, עשוי להגיע לעבודה בסכומים גבוהים. לא מעט אנשים פונים אל מוסכים או אל היבואן הרשמי. כל פניה כזו לעיתים יכולה לגזול מכם זמן רב עד שתוכלו לחזור לשגרה היומיומית עם הרכב שלכם. אצל מנעולן רכב מקצועי שמכיר את התחום על בוריו, המחיר גם יהיה זול יותר לעומת שירות שתקבלו מהיבואן או המוסך, לעיתים בעשרות אחוזים, וגם השירות שתקבלו יהיה מהיר הרבה יותר.

תיקון מפתח לרכב בתוך 20 דקות

עבור כל שירות שתבקשו, בין אם מדובר בשלט ובין אם מדובר במפתח, תקבלו מישראל מנעולן רכב שירות מהיר הרבה יותר ממה שאת מצפים.

בכל קריאה, אנחנו מגיעים בתוך 20 דקות אל הלקוח, כך ששגרת היום נפגעת באופן הכי מינימלי שיש. כמו כן, השירות שאנחנו מעניקים פועל 24 שעות, 7 ימים בשבוע כולל סופי שבוע וחגים

התקשרו כעת להצעת מחיר על תיקון מפתח לרכב, משתלמת במיוחד.