לוגו ישראל מנעולן רכב

פורץ מנעולים יצאת צדיק: 055-4319770

שחזור מפתח לרכב

ישראל מנעולן רכב

תמיד זמין בכל שעה, עובד גם בשעות המקובלות, וגם בשעות הקטנות של הלילה.

יותר מזה, אגלה לכם שרוב התקלות, הבעיות והטלפונים הלא צפויים קורים דווקא בסופי שבוע וחגים, שאז עם ישראל יוצא אל הכבישים לבלות ולאכול את ארוחות החג והשבת המסורתיות. גם בימים כאלה אני עובד וזמין בשבילכם.

לקוחות מספרים
אייקון מנעולן מוסמך משטרת ישראל
מנעולן רכב מוסמך באישור משטרת ישראל
מנעולן זמין 247
מנעולן רכב זמין 24/7
אייקון מנעולן רכב מוסמך
מנעולן רכב מוסמך ומקצועי

תוכן עניינים

שחזור מפתח לרכב

שחזור מפתח לרכב היא פעולה שכל פורץ רכבים עושה אותה על בסיס קבוע. בכל הזמנה, כאשר מישהו מאבד את מפתחות הרכב, כחלק מסדר הפעולות של פתיחת הדלת, יש כמובן את הצורך במפתח חדש על מנת להתניע את הרכב.

ישראל מנעולן רכב יצאת צדיק, עם ניסיון של יותר מ-15 שנה, ייתן לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו לפני שאתם יוצאים לדרך ומזמינים מנעולן רכב לטובת שחזור מפתח לרכב.

הסיבה שתגרום לנו לחפש מנעולן רכב

ברוב המקרים, השירות שמנעולן רכב יספק לכם, לרוב הוא שירות שלא תכננתם להכניס אותו ללוח הזמנים שלכם. באופן יומיומי, כולם נוסעים עם הרכבים שלהם, לעבודה, למשפחה, לבילויים, וכל מקום שאליו נגיע, לרוב נדע באיזה שעה לצאת אליו ובאיזה שעה משוערת נכנס לרכב וניסע חזרה.

הרגע הזה, שבו משהו משתבש וכבר לא ניתן לעלות על הרכב מכל סיבה שהיא. דווקא אז נתחיל לחפש בעלי מקצוע כגון גרר, מוסך ומנעולן רכב. לכן, בגלל שלוח הזמנים שלכם, ככל הנראה, אם הגעתם לכאן, השתנה לפתע ללא תוכנית מוקדמת, זה בדיוק הרגע לקחת אוויר ולנשום. שחזור מפתח לרכב, זה לא כזה סיפור כמו שזה נראה.

אמנם ישנם דגמים רבים של רכבים ועולם הרכבים עצמו הולך ומתפתח, ועדיין שחזור מפתח לרכב, לרוב, נחשבת לפעולה פשוטה בקרב מנעולני רכבים.

אנחנו אישית, אוהבים את התחום שלנו מאוד ולא מפסיקים לרגע להיום מעודכנים בכל התפתחות בענף. הרבה אנשים לא חושבים על זה, אבל מנעולן רכב הוא אחד המקצועות המעניינים, המאתגרים והמספקים ביותר. זה התיאבון שלנו וכך אנחנו עובדים. אצלנו מגיעים עד אליכם בתוך 20 דקות וכל הסיפור כבר ממזמן מאחוריכם.

אז מהו שחזור מפתח לרכב?

תהליך שחזור מפתח לרכב הוא בעצם לקחת מפתח חדש, ודרך נתוני הרכב עצמם, מעבירים את אותם נתונים אל המפתח. זהו גם בעצם ההבדל בין שחזור מפתח ובין שכפול מפתח.

שכפול מפתח, הוא תהליך אחר שבו לרוב מעבירים את אותם נתונים ממפתח ישן למפתח חדש. בכל הנוגע לשחזור, מדובר במקרים בהם אין מפתח קיים שממנו ניתן לשאוב את הנתונים ולכן דרך הגישה תהיה דרך הרכב עצמו.

בלא מעט מן המקרים, שחזור מפתח לרכב קורה בסיטואציה של איבוד מפתח מסיבות שונות. התהליך שאותו יעשה עבורכם המנעולן יהיה בצורה הבאה:

  • פריצה של הרכב
  • שליפת הנתונים ממחשב הרכב
  • הזנה של הנתונים למפתח עצמו
  • התאמת שיני המפתח
  • סיום העבודה: בדיקה שהכל עובד ותקין

ההבדל בין הרכבים משפיע על שחזור מפתחות לרכב

כאמור, ישנו מגוון רחב של רכבים וכן התפתחויות טכנולוגיות בשוק. בכל יום מגיעים במשלוחים דרך הים כמויות רבות של מכוניות חדשות שבהמשך עולות על הכביש. על פי נתונים של השנה האחרונה (2022) בכל יום עולים על הכביש יותר מ-900 מכוניות חדשות. רכבי בנזין, מכוניות היברידיות, מכוניות חשמליות. ענף הרכבים הוא ענף שמתפתח כל הזמן על אף המלחמות השונות בעולם ועל אף המגפות כגון מגפת הקורונה.

ברוב המקרים, מנעולן רכב יפרוץ את רוב הרכבים אליהם הוא יגיע בשיטת עבודה בסיסית שלא משאירה נזקים או שריטות על הרכב. שיטת העבודה מתנהלת עם כריות ניפוח מיוחדות ואיכותיות וכן מוט ארוך על מנת לדוג את ידית הפתיחה.

פעולה זו היא פשוטה והיא לוקחת מספר דקות בודדות. במקרים בהן מדובר ברכבים אשר מיוצרים בגרמניה, כגון פולקסווגן, BMW ועוד, שיטת העבודה היא שונה ולרוב המנעולן יבצע את הפעולה בעזרת 'דגדוג', עבודה שעושה המנעולן על מנעול הרכב עצמו.

המפתח שלי לא אבד, הוא נגנב!

לאחר פריצת הרכב, שולפים את הנתונים ממחשב הרכב ויוצרים קוד אחר ושונה עבור המפתח החדש לצורך פעולת שחזור מפתח לרכב. הקידוד הזה להלכה למעשה הופך את המפתח החדש ללא רלוונטי עבור הרכב ואילו המפתח הישן לא יכול לשמש אף אחד ולא יהיה ניתן להתניע אותו. כך שאם נגנב לכם המפתח, את הרכב, לא יצליחו לגנוב.

חשוב לציין, מפתח הברזל הישן, בגלל מבנו יכול לפתוח את דלתות המכונית, אך ודאי שלא יכול להתניע אותה. כחלק מעבודתו המקצועית של מנעולן, ניתן לקבל שירות ולהחליף גם את מנעולי הרכב עצמם, אך זוהי עבודה שעלותה גבוה יותר מאשר רק שחזור מפתח לרכב.

טיפ משמעותי מישראל מנעולן רכב יצאת צדיק: לאחר שחזור מפתח לרכב, בצעו מיד שכפול מפתח נוסף.

הסיבה לכך פשוטה. אל תיקחו סיכונים, אם איבדתם פעם אחת את המפתח למכונית, נסו ללמוד מזה שיעור על מנת שמקרה כזה לא יחזור על עצמו בשנית. מפתח רזרבי הוא פתרון ללא מעט תקלות שיכולות להיות במהלך הזמן שלנו עם הרכב. פשוט נצלו את הרגע שאתם מול מנעולן ובצעו דרכו גם את הפעולה הפשוטה הזו.

עלויות עבור שחזור מפתח לרכב

שחזור מפתח לרכב, היא באמת פעולה פשוטה, על עלותה יכולה להשתנות בהתאם לשירות אותו תקבלו. חשוב לציין, שהמחירים שיצוינו בהמשך הן לרוב הפעולות הסטנדרטיות איתן מנעולן מתמודד. אבל כל מקרה לגופו. מומלץ פשוט להתקשר אלינו בשיחה ללא עלות ולקבל מאיתנו הצעת מחיר שתהיה מותאמת ומדויקת עבורכם ועבור הרכב שלכם.

מחיר שחזור מפתח לרכב ללא שלט נע בכמה מאות שקלים בודדים. 500-800 ₪

מחיר שחזור מפתח לרכב יחד עם שלט ברוב הרכבים בישראל ינוע סביב 700-1200 ₪ בלבד.

במידה ומדובר בשחזור מפתח חכם המחיר יהיה 1,800-2,200 ₪

היות והמחיר משתנה בהתאם לרכב ובהתאם לתעריף הנסיעה אליכם וזמן העבודה, כדאי כבר לנצל על הדרך גם שכפול כפי שצוין מקודם. עלות שכפול זולה מאוד ונותנת לכם שקט נפשי.

זמני העבודה שלנו

אם אתם זקוקים למנעולן רכב, תדעו שאנחנו זמינים אליכם בכל זמן. שעות הפעילות שלנו הם כל השבוע כולל שבתות וחגים. במילים אחרות, אנו זמינים עבורכם 24/7. הסיטואציה הלא נעימה של איבוד מפתח, היא הופכת למעט פחות מציקה שכבר אתה מכיר איש מקצוע שאתה סומך עליו ויכול להתקשר אליו בכל שעה.

מלבד זמני העבודה, ישראל מנעולן רכב יצאת צדיק, הוא עסק שעובד בפריסה ארצית ומגיעה לכל נקודה בארץ. בין אם אתם באזור מגוריכם ובין אם אתם חוזרים מחופשה.

שחזור מפתח לרכב רק אצל אדם אמין

הנקודה הכי חשובה שגם מוזכרת בהתחלה, היא חשוב להבין שלא מדובר בבעיות מורכבות מדי. חשוב מאוד גם במצבי לחץ, להיות רגועים ולפעול בשיקול דעת. פעולה מהבטן, ללא מחשבה ושימוש בטלפון של מישהו שסתם השאיר לכם באותו יום ברושור של מנעולן על שמשת הרכב, יכולה להביא אליכם בעלי מקצוע חאפרים שיגרמו לנזקים גדולים הן לרכב והן לכיס שלכם.

לכן, שחזור מפתח לרכב, עושים רק על מי שנשמע לכם אמין כבר בשיחת הטלפון, שיש לו ממליצים, שנותן אחריות על העבודה שלו וכן שיש לו תעודת יושר מהמשטרה שבעל המקצוע אותו הזמנתם, ללא עבר פלילי של פריצת רכבים שלא כחוק.

אמנם הטיפ הזה ידוע לכולם, אך בעת לחץ ושינוי לוח הזמנים, לא מעט מאיתנו נוהגים בחוסר תשומת לב.

אל תמתינו, מעוניינים בשחזור מפתח לרכב? פשוט התקשרו כעת אל המספר בתחתית העמוד לישראל מנעולן רכב יצאת צדיק.