לוגו ישראל מנעולן רכב

פורץ מנעולים יצאת צדיק: 055-4319770

שכפול מפתח לרכב

ישראל מנעולן רכב

תמיד זמין בכל שעה, עובד גם בשעות המקובלות, וגם בשעות הקטנות של הלילה.

יותר מזה, אגלה לכם שרוב התקלות, הבעיות והטלפונים הלא צפויים קורים דווקא בסופי שבוע וחגים, שאז עם ישראל יוצא אל הכבישים לבלות ולאכול את ארוחות החג והשבת המסורתיות. גם בימים כאלה אני עובד וזמין בשבילכם.

לקוחות מספרים
אייקון מנעולן מוסמך משטרת ישראל
מנעולן רכב מוסמך באישור משטרת ישראל
מנעולן זמין 247
מנעולן רכב זמין 24/7
אייקון מנעולן רכב מוסמך
מנעולן רכב מוסמך ומקצועי

תוכן עניינים

נכון, זה לא קורה הרבה למזלנו הרב, אבל אנחנו בטוחים שמתישהו בחיים שלכם אתם איבדתם את המפתחות שלכם לכלי הרכב, או שאולי המפתח לא הסתובב לכם בסוויץ' ומרוב ניסיונות הוא נשבר, או שהייתם צריכים לפרוץ את הרכב שלכם מסיבה מסוימת.

 

ישנם הרבה מקרים בהם אנחנו זקוקים למנעולן רכב, ובדיוק בשביל זה נמצא פה ישראל שיעזור לכם עם שכפול מפתח לרכב, פריצה לרכב וכל דבר אחר. ישראל הוא מומחה לכל מה שקשור למנעולנות רכב, והוא גם נותן שירות מצוין, נמצא בפריסה ארצית, ויגיע אליכם תוך 20 דקות מרגע הקריאה.

 

מתי תצטרכו לעשות שכפול מפתח לרכב?

 

היום אנחנו נמצאים בעידן שבו המפתחות הרגילים והמסורתיים מתחילים להיעלם, ואנחנו עוברים למפתחות חכמים ללא סוויץ'. אתם אפילו לא צריכים ללחוץ על כפתור כדי לפתוח את כלי הרכב, מספיק שאתם רק מתקרבים אליו והוא נפתח אוטומטית.

 

גם מפתחות חכמים, וגם המפתחות הרגילים והפשוטים שעדיין קיימים בכלי רכב רבים, עדיין מצריכים טיפול מידי פעם. אז מתי תיתקלו במצב שבו תצטרכו מנעולן רכב ושכפול מפתח לרכב?

 

  • המפתח הלך לאיבוד – ישנם מקרים שבהם פשוט המפתח הלך לאיבוד. יכול להיות שהלכתם לים ובטעות המפתח נפל מהתיק ועכשיו לכו תמצאו אותו בכל הקילומטרים הארוכים של חול הים. אולי בטעות השארתם את התא הקטן של התיק פתוח, והמפתח נפל לכם במקום כלשהו במהלך היום בלי ששמתם לב, ואפילו היו מקרים של אנשים שהמפתחות נפלו להם לחריץ של פיר המעלית. הכל יכול לקרות בחיים, זה פשוט עניין של מזל.בדרך כלל יש גם מפתח ספייר, אבל עדיף לשכפל את המפתח כבר ברגע שמפתח אחד הולך לאיבוד. אם אתם תאבדו את המפתח ספייר גם כן, יהיה כבר צורך בשחזור מפתח, וזו פעולה שעולה הרבה יותר כסף משכפול מפתח לרכב. בכל מקרה אין לכם מה לדאוג. גם אם אין לכם אף מפתח לרכב, יהיה אפשר לשחזר את המפתח בעזרת טכנולוגיות מתקדמות.

 

  • השלט של הרכב לא מגיב – במקרים רבים הבעיה היא כנראה סוללה שנגמרה ודורשת החלפה. יכול להיות גם שהשלט לא עובד פשוט בגלל עייפות החומר ובלאי של השלט, או שהשבב שבתוך המפתח הפסיק לעבוד מכל סיבה שלא תהיה. במקרים כאלה, מנעולן הרכב שלנו ישכפל לכם את השלט, כשישנה אפשרות לשכפל או לשלט מקורי או לשלט אוניברסלי.

 

  • המפתח נתקע או נשבר באחד ממנעולי הרכב או בסוויץ' – במידה ואתם לא שמרתם על המנעולים והסוויץ' כמו שצריך, לא שימנתם את המנגנונים ולא לקחתם את הרכב לטיפול, המפתח עלול להיתקע או אפילו להישבר במידה ותתאמצו יותר מידי לסובב אותו בסוויץ'. במקרים כאלה תצטרכו שכפול מפתח לרכב.

 

ישראל מנעולן רכב יכול לעשות שכפול מפתח לרכב מכל סוג

 

אנחנו נוכל לשכפל וגם לשחזר לכם מפתחות לכלי רכב מכל סוג. מרכב אספנות, עד רכבים ישנים של שנות ה-90, לרכבים מודרניים וחדישים כמו שישנם היום, וגם לרכבי יוקרה. ישראל יכול לעבוד עם כל חברות כלי הרכב: יונדאי, אאודי, אופל, פולקסווגן, טויוטה, שברולט, הונדה, קיה, מאזדה, פיג'ו, רנו, במוו, מרצדס, פיאט, סוזוקי, אם ג'י, דודג', מיצובישי, דייהטסו, איסוזו, מיני קופר, קרייזלר, קדילק, וולבו, פורד, לנציה, ניסן, אינפיניטי, מוסטנג, סובארו, לקסוס, לנדרובר, סקודה, מוסטנג, מזראטי, פרארי, למבורגיני, אלפא-רומיאו, איווקו, דאצ'יה, יגואר, מאן, מקסוס, סאנגיונג, סיטרואן, פורשה, פונטיאק, ביואיק, לינקולן, האמר סמארט, סיאט, ראם, די אס, קופרה,  ועוד רבים וטובים.

 

אז במידה ואתם נתקעים וצריכים מנעולן רכב שיגיע וישכפל בשבילכם את המפתחות רכב תדעו שישראל יגיע אליכם עד 20 דקות מרגע הקריאה. אנחנו מבינים שהדברים הרעים האלה מתרחשים באמצע היום, בזמנים שבהם אתם ממהרים ונמצאים בלחץ , ולכן אנחנו נגיע כמה שיותר מהר כדי לפתור לכם את הבעיה.

 

בנוסף לזה, חשוב באופן כללי שתדעו שמנעולן הרכב צריך להיות מנעולן מוסמך, שסיים לימודי מנעולנים במוסד רשמי וקיבל הסמכה ממשטרת ישראל, שכן הוא מתעסק בדבר מאוד אישי ויקר בשבילכם – הרכב. כשהוא יגיע אליכם רצוי שתבקשו ממנו את אישורי ההסמכה שלו ואת מסמך הרישום הפלילי ממשטרת ישראל. כך תדעו שאפשר לסמוך על המנעולן שמגיע אליכם, ושהוא לא חאפר, רמאי או פושע שישכפל את המפתחות שלכם ויתעסק עם הדברים האישיים ביותר שלכם.

 

איך מבצעים שכפול מפתח לרכב?

 

כשתצטרכו את השירות, המנעולן שלנו יגיע אליכם עד הבית, רצוי שתסבירו לו את הבעיה, וכמובן תגידו לו איזה סוג רכב יש לכם, כך הוא יידע איזה ציוד להביא איתו כדי לטפל בבעיה שלכם כמה שיותר מהר. השכפול תלוי בסוג הרכב והמפתח, והוא נעשה בכמה טכניקות. במקרה של מפתח רגיל משתמשים בחריטה, במפתחות אחרים משתמשים באימובילייזר וקידוד של המפתח.

 

כשרוצים לשכפל שלט רכב, ולרוב כלי הרכב החדשים שעולים היום על הכבישים יש רק שלטים, המנעולן לוקח שלט קיים שהוכן מראש ומותאם לסוג הרכב שלכם. הוא מעתיק אותו ומקודד לפי סוג הרכב. בשלטים חכמים יש גם צורך לחבר את השלט לשקע שנמצא ברכב, כך בעצם השלט מתחבר למחשב של הרכב והקידוד מתבצע דרך המחשב.

 

ישנם גם מצבים צריך לשכפל שלט ומפתח ביחד, ששניהם אחראיים על פתיחה של חלקים שונים ברכב. שכפול מפתח לרכב, ביחד עם השלט יסתכם במחירים גבוהים יותר, אך המחיר הסופי יהיה תלוי בדרך כלל בסוג השלט. ככל שהוא יהיה יותר ישן ויותר פשוט, כך המחיר יהיה זול יותר.

 

מחיר שכפול מפתח לרכב

 

ישנם כמה גורמים שמשפיעים על המחיר של שכפול המפתח לרכב:

 

  • סוג הרכב – ככל שהרכב יהיה יותר יוקרתי, המפתח, השלט והמנגנונים שלהם יהיו יותר יקרים.

 

  • סוג המפתח או השלט – אם אתם לא מעוניינים במפתח או שלט מקוריים המחיר יהיה יותר זול. אך ברכבים מסוימים יהיה אפשר להשתמש רק במפתחות והשלטים המקוריים.

 

 

  • מחיר שכפול מפתח רגיל לרכב – 300-200 ₪

 

  • שכפול מפתח חכם למאזדה – 550 ₪ בממוצע

 

  • שכפול מפתח רגיל למאזדה שנתון 2010 – 250 ₪ בממוצע

 

  • שכפול מפתח חכם לטויוטה – 800 ₪ בממוצע

 

  • שכפול מפתח חכם לרכב מרצדס 2019 – 1,000 ₪

 

  • שכפול מפתח חכם לרכב קיה ספורטאז' 2017 – 650 ₪

 

  • שכפול מפתח חכם לא מקורי יוריד את המחיר בממוצע של 150-250 ₪

 

  • שכפול של מפתחות חכמים מכל הסוגים ינועו בין – 1,500-500 ₪

 

  • שכפול מפתח ברזל לרכב, כולל קידוד אימובילייזר – 300-200 ₪

 

  • שכפול של מפתח אימובילייזר לרכב עד שנת 2007 – 200-450 ₪

 

  • שכפול מפתח אימובילייזר עם שבב ושלט רכב – 1,500-500 ₪

 

  • שכפול שלט לרכב – 800-400 ₪

 

  • שכפול מפתח רכב חדש עם אימובילייזר ושלט מ-2017-2008 – 1,800-700 ₪

 

  • שכפול שלט לרכב אאודי 2015 עם שני מפתחות – 850 ₪

 

  • קידוד מפתח – מ-200 ₪ ומעלה

 

  • שחזור מפתח לאופנוע – 245 ₪

 

  • שחזור מפתחות לרכב עד שנת 1994 – 800-350 ₪

 

  • שחזור מפתח לרכב מ-2001-1995 אחרי שנאבד מפתח אחרון – 1,400-600 ₪

 

  • שחזור מפתח לרכב מ-2008-2001 – אחרי שנאבד מפתח אחרון – 1,200-800

 

  • שחזור מפתח לרכב מ-2019-2008 – 2,500-1,000