לוגו ישראל מנעולן רכב

פורץ מנעולים יצאת צדיק: 055-4319770

שכפול מפתח לרכב מחיר

ישראל מנעולן רכב

תמיד זמין בכל שעה, עובד גם בשעות המקובלות, וגם בשעות הקטנות של הלילה.

יותר מזה, אגלה לכם שרוב התקלות, הבעיות והטלפונים הלא צפויים קורים דווקא בסופי שבוע וחגים, שאז עם ישראל יוצא אל הכבישים לבלות ולאכול את ארוחות החג והשבת המסורתיות. גם בימים כאלה אני עובד וזמין בשבילכם.

לקוחות מספרים
אייקון מנעולן מוסמך משטרת ישראל
מנעולן רכב מוסמך באישור משטרת ישראל
מנעולן זמין 247
מנעולן רכב זמין 24/7
אייקון מנעולן רכב מוסמך
מנעולן רכב מוסמך ומקצועי

תוכן עניינים

שכפול מפתח לרכב מחיר

כך תקבלו על שכפול מפתח לרכב מחיר טוב

אם אתם מחפשים מידע על שכפול מפתח לרכב, אתם הגעתם למקום הנכון. אצל ישראל מנעולן רכב יצאת צדיק אתם תמצאו בדיוק את מה שאתם צריכים. חייגו אלינו ואתם לא תצאו מאוכזבים.

מתי צריך שירות שכפול מפתח לרכב?

זה מאוד נדיר שזה קורה, אבל לכל אחד זה קרה או יקרה מתישהו במהלך החיים – המפתח ננעל בתוך הרכב, או שאולי פשוט המפתח הלך לאיבוד ואתם חייבים באופן מידי לנסוע למקום כלשהו. יכול גם להיות שהמפתח נשבר איכשהו ונשארתם רק עם מפתח אחד? הכל יכול לקרות. לכן כדאי מאוד שיהיה לכם איש מקצוע אמין שייתן לכם על שכפול מפתח לרכב מחיר הגון.

אגב, לא מדובר רק על מפתחות. בכלי רכב מסוימים יש גם מפתח שלט אימובילייזר, שהוא מפתח רגיל עם תוספת של שבב ושלט. בנוסף כפי שאתם יודעים, היום רוב כלי הרכב הם חכמים, משוכללים וטכנולוגיים יותר, וכך גם המפתחות השתכללו. במכוניות רבות אין היום מפתח כלל, ואתם משתמשים בשלט הרחוק כדי לפתוח את הרכב או להתניע אותו.  אז כן, גם את השלט אפשר לאבד בדיוק כפי שמאבדים את המפתחות, וגם אותו צריך לשכפל לפעמים בעזרת מנעולן רכב.

מנעולן רכב מיצאת צדיק 1

אל תתבלבלו – יש שכפול מפתח ויש שחזור מפתח

את שכפול המפתח מבצעים במקרים שאותם צייננו, כשיש לכם מפתח פיזי, ואתם צריכים עוד מפתח. לעומת זאת את שחזור המפתח או השלט יהיה צורך לעשות במקרים שהשלט פתאום לא עובד לכם, או שהמפתח נשבר או לא ניתן לשימוש מסיבה כלשהי נוספת. כדאי גם לדעת שאם המפתח נשבר או שחסרים בו חלקים מסוימים, אין לכם מה לדאוג. עדיין יהיה אפשר לשחזר אותו באמצעות טכניקות מסוימות שאיתן עובד מנעולן רכב.

מנעולן רכב 24 שעות 1

יכול להיות שעוד אפשר לתקן

אם יש לכם מפתח שהוא קצת שחוק או לא עובד בצורה טובה, או שהוא לא נכנס לסוויץ' – וגם אם הוא נכנס הוא לא מסתובב, יכול להיות שלא יהיה צורך בשכפול שלו או שחזור. יש עדיין סיכוי שיהיה אפשר לתקן אותו ולהפוך אותו שוב למפתח שמיש. ישראל מנעולן רכב יצאת צדיק יעשה זאת בשבילכם אם זה יתאפשר, אחרי בדיקה שלו בעין מקצועית עם ניסיון של שנים.

האם אפשר להשיג על שכפול מפתח לרכב מחיר הגיוני?

  • בטח שאפשר, ראשית יש לוודא שהמנעולן שאתם מזמינים הוא מנעולן עם מוניטין וביקורות טובות, וכמובן לשאול אותו שאלות ולתת לו כמה שיותר מידע על הבעיה שלכם. כך תשמעו שהוא באמת בעל ניסיון, שיש לו שפה מקצועית והוא לא מנסה למרוח אתכם. אחרי שהמנעולן הבין מהמידע שנתתם לו אם יש צורך בשכפול מפתח לרכב או שחזור מפתח, וקבעתם איתו מראש את המחיר, הוא יבוא וייתן לכם את השירות הטוב והמהיר ביותר.

    יש לזכור ששכפול השלטים החכמים הוא הרבה יותר מסובך והוא דורש את קידוד המפתח, לכן עבודה זו תהיה יקרה יותר משכפול רגיל של מפתח.

    ישנם גם הרבה סוגים של כלי רכב, בחלקם עבודות השחזור והשכפול הן יותר פשוטות ובחלקן הן יותר קשות ומסובכות. ככל שהעבודה תהיה קשה ומסובכת יותר, מן הסתם זה ישפיע על המחיר. 

    שכפול מפתח לרכב יוקרה 1900-700 ₪

    שכפול מפתח חלופי לרכב 1300-300 ₪

    שחזור מפתח שנאבד של רכב יוקרה 2500-950 ₪

    שחזור מפתח לרכב כשהמפתח האחרון נאבד עד 2450 ₪

    הזמנת מנעולן רכב לשחזור מפתח שנאבד 500-140 ₪

ניידת מנעולן רכב לפניכם

שכפול מפתחות לרכב עד הבית 1