לוגו ישראל מנעולן רכב

פורץ מנעולים יצאת צדיק: 055-4319770

שכפול שלט לרכב

ישראל מנעולן רכב

תמיד זמין בכל שעה, עובד גם בשעות המקובלות, וגם בשעות הקטנות של הלילה.

יותר מזה, אגלה לכם שרוב התקלות, הבעיות והטלפונים הלא צפויים קורים דווקא בסופי שבוע וחגים, שאז עם ישראל יוצא אל הכבישים לבלות ולאכול את ארוחות החג והשבת המסורתיות. גם בימים כאלה אני עובד וזמין בשבילכם.

לקוחות מספרים
אייקון מנעולן מוסמך משטרת ישראל
מנעולן רכב מוסמך באישור משטרת ישראל
מנעולן זמין 247
מנעולן רכב זמין 24/7
אייקון מנעולן רכב מוסמך
מנעולן רכב מוסמך ומקצועי

תוכן עניינים

שכפול שלט לרכב רלוונטי לכל אחד. באופן טבעי, אם סומכים על מפתח אחד כל הזמן, ברגע הכי לא צפוי, שתהיו חייבים להמשיך את שגרת היום, עזרה של מפתח רזרבי תחסוך לכם הרבה זמן. לכולם זה קורה, המפתח נאבד, נגנב, אפילו סתם מתוך שגרת היום זרקתם את הבגדים שהלכתם איתם יחד עם המפתח לסל כביסה ולא זכרתם. פעולות יומיומיות פשוטות יכולות להתעכב  עד לבואו של בעל מקצוע שיעזור לכם לפתוח בסך הכל את הדלת. אז פעולה פשוטה של שכפול שלט לרכב, היא פתרון שכדאי להכיר.

מנעולן רכב ברעננה

שכפול שלט לרכב היא פעולה של מנעולן רכב

ביצוע שכפול שלטים היא לא פעולה שצורכת הרבה זמן, והעלויות שלה, לא עלויות גבוהות כל כך. יתר על כן, לא מעט מן השלטים, ניתן לתקן אותם. יכול להיות גומי שנשחק, פלסטיק שנשבר או שהרכב לא מזהה אותו.

אז לפני החלטה על שירות שכפול שלט לרכב, כדאי קודם כל לבדוק שהסוללות לא נגמרו. לרוב, היות ומדובר בשלטים שעובדים על סוללות, רצוי לפני שקופצים למסקנות, להחליף קודם את הסוללות. במידה והסוללות הן לא הבעיה, אז כדאי לקרוא למנעולן ולהבין את התקלה.

מנעולן מקצועי ידע לבחון את התקלה ולהפתעתכם, תגלו שהפתרון הוא לעיתים עניין של כמה דקות. אחד מהתקלות השכיחות שאני נתקל בהן כפורץ רכבים מוסמך, בהרבה מן המקרים הצטברות של קורוזיה במערכת השלט יכולה לפגום בפעילותו השגרתית לצורך פתיחה וסגירת הרכב. זוהי תקלה שכיחה מאוד ולא מעט פעמים ניתן לנקות את הקורוזיה הזאת ולהשיב את השלט לפעילותו המלאה.

במקרים בהן לא ניתן כלל לתקן, תמיד יש מוצא וניתן לבצע שכפול שלט לרכב.

ניתן לבצע שכפול שלט לרכב באופן מהיר

כל פתיחה, נעילה או התנעה של הרכב היום, נראית שונה ומתנהגת שונה. עולם הרכב עובר כידוע שינויים גדולים מאוד, המערכות חכמות יותר מעבר, הרכבים היום עם מערכות טכנולוגיות ולא רק מכניות. וכך גם עולם השלטים. למעט מקרים בודדים, בהן מדובר ברכבים ספציפיים שצריך לפנות למוסך מורשה ולבצע הזמנת ייבוא שלט משירות הלקוחות של החברה בחו"ל, רוב רובם המוחלט של השלטים, ניתנים לשכפול מהיר שיכול להתבצע על ידי מנעולן רכב מוסמך.

על קצה המזלג, ישנם סוגים רבים של שלטים כגון:

  • סוג 1: מפתח המשולב זה בזה עם השלט של הרכב. המפתח עובד על קפיץ ונפתח כמו אולר.
  • סוג 2: מפתח ושלט הנפרדים זה מזה. כלומר, מפתח ברזל מצד אחד, ושלט לרכב מצד שני, יכול להיות שצורתו עגולה או מרובעת, אין זה משנה, אך הוא לעצמו ליד המפתח.
  • סוג 3: מפתחות חכמים. מפתח עליו לחצן המשמש כשלט לכל דבר ועניין, ובלחיצה על הכפתור הרכב מתחיל להניע.

ישנם עוד סוגים שונים של שלטים ובאמת כל שלט הוא בפני עצמו. תקלה בשלט הרכב, יכולה מצד אחד לבאס ולשנות את שגרת היום, ומן הצד השני, היות והתקלות שכיחות, ניתן לבצע שכפול מהיר ומקצועי.

אין צורך להכביר במילים, כולם הרי יודעים כמה השימוש בשלטים ולא רק לרכב, אלא כל שלט, הוא יומיומי ונחוץ. חוץ מענף הרכב, שלטים משמשים גם לדברים נוספים, כגון שלט טלוויזיה או שלט למזגן. גם הם מתקלקלים מפעם לפעם. לכן כדאי תמיד לשמור מספר של בעל מקצוע שאתה סומך עליו שייתן לך שירות VIP.

אז מה צריך כדי לשכפל שלט לרכב?

לצורך שכפול שלט, כאמור, ישנם מגוון סוגי שלטים. ניתן כדוגמא כמה מהם, וזה יעשה לכם מעט סדר על תקלות שכיחות. חשוב לציין, צורת העבודה על כל שלט ושלט, אלו רק הדרכים הנפוצות ביותר. תמיד מומלץ פשוט להתקשר אלינו לשיחת ייעוץ ללא עלות ולקבל את המידע הרלוונטי ביותר עבורכם.

אז מה צריך לצורך שכפול שלט לרכב ועוד:

  • מפתח ברזל: אם מדובר במפתח ברזל בסך הכל, ולא בשלט, ניתן לשכפל בעזרת מכונת חריטה בתוך דקות. בדיוק כמו במפתח רגיל כאשר רוצים לשכפל את רוב סוגי המפתחות.
  • קידוד צ'יפ אימובילייזר: מדובר בצ'יפ של המפתח עצמו. ברגע שמכניסים את המפתח לסוויץ' על מנת להתניע, ישנו מזהה טכני בין הרכב לבין המפתח המאפשר לבצע פקודת התנעה.
  • שכפול שלט לרכב באמצעות שלט קיים: בלא מעט מן המקרים, לצורך שכפול שלט לרכב, מה שצריך הוא שלט שכבר קיים. בפעולה מתבצעת בכך שממקמים אותה האחד אל מול השני, מעין פעולת איתחול לשלט החדש ובכך לבצע שכפול לשלט נוסף.
  • התחברות דרך מחשב: ישנם שלטים שעל מנת לשכפל אותם, יש צורך בהתחברות לרכב עצמו. בעזרת מחשב ניתן לבצע פקודה שהרכב יזהה את השלט החדש.

הטיפ של ישראל מנעולן רכב יצאת צדיק: תמיד כדאי שיהיה בהישג יד שלט רזרבי

כאמור, ניתן לשכפל בקלות, עלויות העבודה לא גבוהות ובעיקר זה ייתן לכם שקט נפשי במידה ולא מצאתם את המפתח של הרכב.

בסרטון שלפניכם מתבצע קידוד מפתח לרכב

מה עדיף – לתקן או לשכפל?

תיקון שלט, כאמור, אינו עולה הרבה, כך גם שלט חדש. עלותו לא יקרה ולעיתים התיקון או השכפול עולים כמעט אותו מחיר. לכך נשאלת השאלה, מה עדיף – לתקן או לשכפל.

לרוב בשאלות מעין אלו, הצעתנו אליכם, היות ולא מדובר בהוצאה גדולה כל כך, להעדיף שלט חדש על פני ישן. באופן טבעי עם השנים נוצר בלאי, שלט שלא עובד גם לאחר החלפת הסוללות, יכול לסמן על התיישנות החומר. לכן כדאי להחליף לשלט חדש שילווה אתכם לשנים קדימה מבלי לחשוש שתהיה תקלה שתשנה לכם את שגרת היום באופן פתאומי.

מי אנחנו – ישראל מנעולן רכב יצאת צדיק

ישראל מנעולן רכב מבצע שירותי מנעולנות בדגש על ענף הרכבים. עולם הרכבים עולם שמרתק אותנו והוא עובר שינויים מהפכניים בקצב מסחרר. לא מעט מאיתנו זוכרים את הרכב שנפתח רק בעזרת מפתח ברזל על מנת לפתוח את הדלת. היום כבר אומרים שעוד כמה שנים יהיו רכבים שכבר יסעו ללא נהג.

כמנעולן רכב מקצועי ועם ניסיון של יותר מ-15 שנים בתחום, אני והצוות יודעים לתת את המענה היעיל ביותר עבור הלקוח ולבוא עם הציוד החדיש ביותר בין עם מדובר בפריצת רכב רגיל או גרמני ובין אם מדובר בעבודה קטנה כמו שכפול שלט לרכב.

העלויות על השירות שלנו הן עלויות שמתאימות לכל כיס, וכבר בשיחת הטלפון תוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר. התעריף כמובן משתנה בהתאם לזמן העבודה. אנחנו עובדים 24/7 כולל שבתות ומועדים וכן עובדים בפריסה ארצית ודואגים להגיע ללקוח בתוך 20 דקות מרגע הקריאה. מקצוענות זה שם המשחק.

כמו כן, עלויות יכולות להשתנות לפי סוג הרכב וסוג השלט, לרוב אנשים בישראל נוסעים על רכבים שניתן בקלות לשכפל או לתקן בעלות מצחיקה ובעבודה פשוטה ומהירה. לכן תמיד כדאי פשוט להתייעץ ולקבל את המידע הכי מדויק לכם.

תמיד כדאי שיהיה לכם מנעולן שאתם סומכים עליו ויודעים שבעת הצורך תוכלו לפנות אליו באופן מיידי ואולי אפילו לקבל מענה מיידי בלא צורך להזמין איש מקצוע אליכם.

אם אתם מחפשים שכפול שלט לרכב או כל תיקון או פריצה, פשו התקשרו כבר עכשיו אל ישראל מנעולן רכב יצאת צדיק.