לוגו ישראל מנעולן רכב

פורץ מנעולים יצאת צדיק: 055-4319770

תיקון סוויץ' לרכב

ישראל מנעולן רכב

תמיד זמין בכל שעה, עובד גם בשעות המקובלות, וגם בשעות הקטנות של הלילה.

יותר מזה, אגלה לכם שרוב התקלות, הבעיות והטלפונים הלא צפויים קורים דווקא בסופי שבוע וחגים, שאז עם ישראל יוצא אל הכבישים לבלות ולאכול את ארוחות החג והשבת המסורתיות. גם בימים כאלה אני עובד וזמין בשבילכם.

לקוחות מספרים
אייקון מנעולן מוסמך משטרת ישראל
מנעולן רכב מוסמך באישור משטרת ישראל
מנעולן זמין 247
מנעולן רכב זמין 24/7
אייקון מנעולן רכב מוסמך
מנעולן רכב מוסמך ומקצועי

תוכן עניינים

מתי תצטרכו תיקון סוויץ' לרכב?

 

זה כל כך מעצבן! אתם נכנסים לכלי הרכב שלכם, יש לכם נסיעה דחופה ואתם ממהרים, אתם מכניסים את המפתח לסוויץ', מסובבים אותו, ופתאום האוטו לא מניע! הסוויץ' לא מגיב, המפתח לא מסתובב, או שהוא נתקע, או אפילו נשבר בטעות. בדיוק בשביל מקרים כאלה צריך מנעולן רכב מקצועי ואמין, שיגיע אליכם במהירות וייתן לכם את העזרה שאתם כל כך זקוקים לה עכשיו – תיקון סוויץ' לרכב ממנעולן מקצועי, בדרך אליכם.

 

יוסף מנעולן יצאת צדיק פה בשבילכם, אין מה לדאוג!

 

נכון שאתם לא רגילים שאיש מקצוע מגיע אליכם כל כך מהר? הגיע הזמן שתתרגלו, כי כשמדובר בבעיות מסוג זה, אנחנו יודעים שמדובר במקרה חירום, ושזה תמיד מגיע במקרים שבהם אתם ממהרים, ובזמנים מאוד לא נוחים. זה יכול לקרות גם בזמנים שבהם אין אנשי שירות זמינים, כמו לילות, שבתות וחגים. וכשאף אחד לא זמין, אנחנו נהיה כאן זמינים בשבילכם!

 

בגלל שהתקלות האלה קורות תמיד בזמנים לא נוחים, אנחנו תמיד זמינים ונגיע אליכם תוך 20 דקות מרגע הקריאה. יוסף מנעולן יצאת צדיק נמצא בפריסה ארצית, וייתן לכם מענה בצפון, במרכז ובדרום. מנעולנים מוסמכים ואמינים עם תעודות יושר והסמכה, יבואו אליכם לכל מקום שבו תיתקעו. אתם בידיים בטוחות!

85%

באילו מקרים צריך תיקון סוויץ' לרכב?

 

נכון, אנחנו נמצאים היום בעידן טכנולוגי ולהרבה כלי רכב אין בכלל סוויץ'. אבל ישנם כלי רכב רבים שעדיין מניעים את המנוע עם הסוויץ', בשיטה הישנה והטובה, שבה אתם מסובבים את המפתח ושומעים את נהמת המנוע. זו תקלה לא נפוצה, אבל לפעמים פתאום הסוויץ' עושה בעיות.

אילו בעיות יכולות לקרות?

 

המפתח מסתובב אבל הסוויץ' לא מגיב – רצוי שתדעו שמקרים מסוג זה יכולים לקרות בגלל כמה סיבות: זה יכול לקרות בעקבות בעיה חשמלית או אלקטרונית בכלי הרכב שלכם, או חבלה במנגנון הנעילה של האוטו. במקרים כאלה, ראשית כדאי שתוודאו שהבעיה היא באמת בסוויץ', ולא למשל במצבר, או בעיה ממקור אחר כלשהו שאתם לא מודעים אליו. אחרי שווידאתם סופית שהבעיה היא בסוויץ', כל מה שנותר הוא לקרוא למנעולן רכב. זה עדיף מלהזמין עכשיו גרר ולחכות שהמוסך יפתח את שעריו, במיוחד אם מדובר בשבת או חג.

 

המפתח אינו מסתובב בסוויץ' – כשמדובר בתקלת סוויץ' זוהי תקלה שמצריכה תיקון סוויץ' לרכב באופן מידי. אם מנגנון הנעילה תקול, המפתח יכול להיכנס לסוויץ', אך לא להסתובב. זה יכול לקרות גם כתוצאה מרכב שנמצא בשימוש כבר הרבה שנים – סוג של עייפות החומר. מקרים מסוג זה מחייבים טיפול של מנעולן רכב מקצועי, או של חשמלאי רכב.

 

המפתחות שלכם נתקעים בתוך הסוויץ' – גם פה התקלה עשויה לקרות כתוצאה מבלאי של שנים של כלי הרכב שלכם, גם הסוויץ' יכול להיתקע וגם המפתח. בנוסף לבלאי של כלי הרכב, זה יכול לקרות פשוט כתוצאה מכך שלא טיפלתם טוב באוטו שלכם ולא תחזקתם אותו כראוי, או שביצעתם בו שימוש לא נכון. כשאתם מגיעים למצב כזה, רצוי שתעזבו מיד את המפתח ולא תנסו לשחק איתו ולהוציא אותו. בסופו של דבר הוא עלול להישבר וכך הנזק שלכם יהיה יותר גדול גם כאן, כדאי להתייעץ או עם חשמלאי רכב, או עם מנעולן רכב, או פשוט עם המוסך שלכם.

 

כלי הרכב שלכם מניע לסירוגין – אתם מנסים להניע את האוטו וישנם מקרים שבהם הוא בכלל לא מניע, ויש מקרים שבהם הוא מניע בקושי. במקרה כזה מדובר בסוויץ' שסובל מבעיה חשמלית או אלקטרונית שנובעת מעייפות החומר, או שמתרחשת אחרי שפרצו לכם וחיבלו לכם בכלי הרכב. גם כאן אתם תצטרכו לבצע תיקון סוויץ' לרכב על ידי מנעולן רכב, או חשמלאי רכב מקצועי, או כמובן המוסך שלכם.

תיקון סוויץ
תיקון סוויץ

ישנן עוד כמה סיבות שבגללן הסוויץ' והמפתחות שלכם יכולים ליצור בעיות:

 

  • מפתח שחוק או תקול
  • שימוש במפתח משוכפל
  • כניסת חול ואבק לסוויץ'

תיקון סוויץ', או החלפת סוויץ' לרכב?

 

במקרים כמו אלה שצוינו למעלה מומלץ להחליף את הסוויץ' הישן שלכם ולהשיג סוויץ' חדש , טוב ומשומן, כאילו שהוא עכשיו יצא ממפעלי החברה. ישנם אנשים שמנסים לחסוך לעצמם כסף ולהחליף באופן עצמאי את הסוויץ' שלהם. את הידע הם משיגים דרך האינטרנט, רואים סרטונים ביוטיוב ומנסים לעשות זאת בעצמם. אל תהיו חכמולוגים, ואל תעשו את זה בעצמכם אם אתם לא מבינים ולא מוסמכים לעבודה מסוג זה. כשאתם צריכים תיקון סוויץ' לרכב, תקראו לאיש מקצוע מוסמך שיודע מה הוא עושה. אם תנסו לעשות זאת באופן עצמאי אתם תוכלו לגרום לכלי הרכב שלכם נזק גדול ותעשו הרבה יותר נזק מתועלת. בנוסף, אם תנסו לעשות זאת לבד, אף חברה לא תיקח על זה אחריות, והאחריות תהיה עליכם בלבד.

 

למה לא מפרקים סוויץ' ברכב באופן עצמאי?

 

לכל יצרן רכב ישנם מנגנוני נעילה שונים ומנגנונים שונים של הסוויץ'. לכן פעולת החלפת הסוויץ' תהיה שונה מרכב לרכב, ואין שיטה אחת מסודרת וברורה על מנת לתקן ולהחליף אותו. כדי לעשות זאת, יש צורך שיהיה לאיש המקצוע ידע במערכות רכב וחשמל, יכולות וחושים טכניים והרבה ניסיון. לא מומלץ לאף אחד לבצע תיקון סוויץ' לרכב אם הוא לא איש מקצוע מוסמך.

 

  • העבודה על פירוק הסוויץ' היא מורכבת ומשתנה מרכב לרכב – העבודה עצמה היא מאוד מסובכת, מורכבת וכמו שצוין לעיל, דורשת ידע בחשמל ומערכות הרכב. אם תעשו זאת לבד אתם עלולים לפגוע בתפקוד הרכב ובסופו של דבר לשלם הרבה יותר כסף על תיקון הנזק שיצרתם.

 

  • כלי הרכב החדשים מגיעים עם מערכות חדשות – גם אם פעם החלפתם סוויץ' בעצמכם, המערכות החדשות שמגיעות עם כלי הרכב החדשים נמצאות במקומות שונים מכלי הרכב שהיו לכם בעבר. המיקום הפנימי של הסוויץ' יכול להיות שונה ולא ברור. הנזק שאתם עלולים לעשות יהיה יותר גרוע מהתועלת שלכם בהחלפת תיקון סוויץ' לרכב בעצמכם.

 

  • נזקים עקיפים – אם אתם משתמשים ביותר מידי כוח, או שאתם עושים פעולה ידנית כלשהי בלי שום ידע בנושא, אתם עשויים לפגוע ברכיבים יקרים של כלי הרכב, ובסופו של דבר שוב פעם לשלם יותר כסף על הנזק שאתם עושים.

 

המסקנה מכל העובדות האלה היא פשוטה: קראו למנעולן רכב מקצועי!

מחיר תיקון סוויץ' לרכב

אם תשאלו את מנעולן הרכב הוא יגיד לכם שאין מחיר קבוע לתיקון סוויץ' ברכב שלכם. התיקון משתנה מיצרן ליצרן ומדגם לדגם, מכיוון שלכל כלי רכב ישנם מנגנונים שונים. בנוסף, כמובן שהמחיר תלוי בזמן שבו השירות ניתן ללקוח. אם זה קורה בשבתות, בחגים או בלילות, המנעולן יגבה מחיר עבור זמני החירום. אך מחירו של המנעולן תמיד יהיה יותר זול משל המוסכים או החשמלאים:

 

  • ביקור מנעולן רכב לתיקון סוויץ' 820-420 ₪

 

  • מחיר תיקון סוויץ' לרכב יהיה בין 800-500 ₪

 

  • מחיר החלפת סוויץ' לרכב יהיה בין 1,100-800 ₪

 

  • מחיר סוויץ' חדש לרכב – עד 2,000 ₪

 

  • תיקו סוויץ' לפולקסווגן – 700 ₪

 

  • תיקון סוויץ' בסקודה אוקטביה – 800 ₪

 

  • החלפת סוויץ' ביונדאי i30 – 1,100